Galerije v Riu de Janeiru so bolj slikovite kot pri nas


Obisk nekaj manjših zasebnih in aktualnih galerij s sodobno umetnostjo v Riu de Janeiru hitro pokaže večji temperament, odprtost, slikovitost, sproščenost, iznajdljivost, pogum in nekonvencionalnost sprotnega likovnega ustvarjanja. Ena izmed takih galerij v predelu Ipanema je Galeria Provisoria, ki jo vodi galerist in slikar Anderson Thives. Ta v njej tudi slika oziroma riše, čeprav se zdi, da to ni  njegov edini atelje in da v galeriji ne razstavlja vedno le sam ali samo svoja dela.

Galeria Provisoria, vse fotografije Marijan Zlobec

Odprtost galerije pomeni prost in neposreden dostop do ustvarjalca, možnost dialoga, ogleda in nakupa predstavljenih del.

Čeprav je prvi vtis, da gre tu bolj za dialog z že videno umetnostjo v obliki nekakšnega motivnega poustvarjanja in za novo avtorsko obdelavo ali predelavo, je vtis, kot da je vsa zgodovina še vedno v nastajanju in se jo da podoživljati in interpretirati na novo.

Brazilija morda sama nima toliko zgodovinskih osebnosti, kot jih poznamo od drugod, a so imena, ki po svoje izzivajo in uetmike vabijo k dialogu.

Umetnik Anderson Thives  in obiskovalka

Umetnost je povsod v prostoru

Drugačen pristop k portretiranju

Ambient je celostna umetnina

Potrebno je neko osrednje delo

Veliko je improvizacij

Umetnik uživa v svoji celostni podobi

Osrediščen in prepoznaven

na sto načinov, 

čeprav kot portretni ilustrator

znanih ljudi,

iz likovne zgodovine, kot je Frida Kahlo,

risanih filmov

vseh vsebin

ali lastnega navdiha,

ki pa je spominsko (pre)obremenjen,

a se umetnik ne ženira;

raje uporablja parodijo,

grotesko,

eleganco,

Van Gogha

Botticellija

Basquiata

Leonarda 

ali Picassa

Vse je dovoljeno,

kot Casablanca

Elvis Presley

Mona Liza, ker to je

Galeria Provisoria

ali Začasna galerija umetnika Andersona Thivesa

Marijan Zlobec

,

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja