Obisk nekaj manjših zasebnih in aktualnih galerij s sodobno umetnostjo v Riu de Janeiru hitro pokaže večji temperament, odprtost, slikovitost, sproščenost, iznajdljivost, pogum in nekonvencionalnost sprotnega likovnega ustvarjanja. Ena izmed takih galerij v predelu Ipanema je Galeria Provisoria, ki jo vodi galerist in slikar Anderson Thives. Ta v njej tudi slika oziroma riše, čeprav se zdi, da to ni njegov edini atelje in da v galeriji ne razstavlja vedno le sam ali samo svoja dela.
Galeria Provisoria, vse fotografije Marijan Zlobec
Odprtost galerije pomeni prost in neposreden dostop do ustvarjalca, možnost dialoga, ogleda in nakupa predstavljenih del.
Čeprav je prvi vtis, da gre tu bolj za dialog z že videno umetnostjo v obliki nekakšnega motivnega poustvarjanja in za novo avtorsko obdelavo ali predelavo, je vtis, kot da je vsa zgodovina še vedno v nastajanju in se jo da podoživljati in interpretirati na novo.
Brazilija morda sama nima toliko zgodovinskih osebnosti, kot jih poznamo od drugod, a so imena, ki po svoje izzivajo in uetmike vabijo k dialogu.
Umetnik Anderson Thives in obiskovalka
Umetnost je povsod v prostoru
Drugačen pristop k portretiranju
Ambient je celostna umetnina
Potrebno je neko osrednje delo
Veliko je improvizacij
Umetnik uživa v svoji celostni podobi
Osrediščen in prepoznaven
na sto načinov,
čeprav kot portretni ilustrator
znanih ljudi,
iz likovne zgodovine, kot je Frida Kahlo,
risanih filmov
vseh vsebin
ali lastnega navdiha,
ki pa je spominsko (pre)obremenjen,
a se umetnik ne ženira;
raje uporablja parodijo,
grotesko,
eleganco,
Van Gogha
Botticellija
Basquiata
Leonarda
ali Picassa
Vse je dovoljeno,
kot Casablanca
Elvis Presley
Mona Liza, ker to je
Galeria Provisoria
ali Začasna galerija umetnika Andersona Thivesa
Marijan Zlobec