Predstava Življenje je cirkus v okviru vsakoletne dobrodelne prireditve Predani korakom Festivala Ljubljana, Zavarovalnice Sava in URI Soča je ne le napolnila Ljubljansko opero, ampak je bila najboljša doslej. Vzdušje pa je bilo navdušujoče, spontano, še posebej glasno so reagirali otroci, ki so sicer imeli nekaj težav s prenizkimi sedeži, da bi na oder lahko bolje videli.
Življenje je cirkus, foto Marijan Zlobec
Predstava, kar že lahko rečemo, saj je šlo tako za določen scenarij kot natančno izvedbo po njem, ne pa za kakšno improvizacijo, je pokazala močna prizadevanja tako organizatorjev kot izvajalcev, skupaj kar sedem otrok iz URI Soča in deset otrok, ki so se prijavili na delavnico prek Festivala Ljubljana.
Baletnici
Nastopali so Zara Turk Hvala, Naja Bauman, Tita Bauman, Zala Brodnjak, Fiona Mikuletič, Ema Fatur, Lucija Metelko Sočan, Timotej Metelko Sočan, Norina Mlinarič Dragaš, Mina Altintas, Enis Mehmedović, Eneja Hercog, Nejc Hercog, Aleks Šket Mlinar, NIka Flisar, Zala Burič in Anita Stopar.
Glasbeniki
Predstavo je spretno nespretno povezoval in vodil Lado Bizovičar, in sicer tako, da so ga otroci izzivali, se vtikali vanj, dražili, po svoje smešili, skratka bili spontano razigrani, on pa se je precej “neuspešno” branil. Še posebej uspešna je bila točka papiga, ki je za njim najprej sama, potem pa vsi, ponavljali kar je cirkuški direktor hudega izrekel, česar pa do konca ni dojel, namreč kaj je bistvo papige.
Lado Bizovičar
Simpatično je bilo nastopanje para s harmoniko in kitaro, še bolj pa petje Na planincah, in to vseh znanih kitic, deklice na vozičku.
Vse kitice Na planincah
Prav tako je bil atraktiven ples mladenke v živalskem kostumu kakšnega afriškega geparda.
Ples
Veliko je bilo plesa, koreografije, žonglerstva, drobnih, a zaokroženih cirkuških točk, vse v režiji (Miha Podrepšek), kostumografiji (Metka Albreht), tehnični podpori (Lea Čehovin), koordinaciji vsega delovanja (Tanja Babnik, Katarina Kukovič) in ustvarjalnem vodenju (Maja Stojanov).
Sestavljanje ekipe
Videli smo svet, kjer so sanje resnične in je vse mogoče. Cirkus je nastajal sproti in se vse bolj razvijal, tako da je izpadlo vse spontano in hkrati pristno.
Žongler s krožnikom
Nastajanje predstave, v kateri lahko nastopaš, ne glede na to, koliko znaš, ampak si se nečesa v delavnicah naučil, je lep in predvsem pristen dosežek vseh, zato je bil končni aplavz navdušujoč.
Vsi smo isti
Projekt Predani korakom dobiva še bolj profilirano podobo; nastaja že teater za mlade in najmlajše, za zdrave in one na vozičkih, ki so se sinoči sijajno vključili v cirkuško predstavo in s tem dobili upanje za življenje in prihodnost.
Prehitro slovo
Marijan Zlobec