Opičji otok kot primer turističnega trženja v Vietnamu


Slovenija svojih lepot in značilnosti turistično še zdaleč ne zna tržiti, tako kot to počnejo na prvi pogled manj razvite države. Zakaj je tako ? Verjetno zato, ker smo preleni, da bi kaj naredili in potem vsak dan delali. V turizmu se moraš dokazovati vsak dan in za vsakogar.

Opice IMG_0688.jpg

Opice so lepo vzgojene, vse fotografije Marijan Zlobec

O tridnevnem križarjenju po slavne vietnamskem zalivu Halong sem že objavil nekaj bolj foto reportaž. Že na prvi pogled je jasno, da vse vre od nekega prizadevanja, da bi večinoma tuji turisti od vsepovsod videli čimveč.

Opice 1 IMG_0694.jpg

S čolna kar skočiš v vodo

Tako so nas za kako uro popeljali še na opičji otok. Moda nič posebnega, a je posebnost v tem, da na majhnem kraškem otočku stalno živi kakih štirideset opic.

Opice 2 IMG_0710.jpg

Če se povzpneš na vrh, komaj vidiš kaj več

In turiste pripeljejo tja, da bi jih videli, se povzpeli na vrh hribčka in poleti zaplavali v peščenem zalivčku.

Opice 2 IMG_0700.jpg

Nekateri nočejo skočiti v vodo

Opice 3 IMG_0737.jpg

Opice iščejo kak turistični priboljšek

Opice 4 IMG_0739.jpg

Najraje kakšno sladkarijo

Opice 7 IMG_0745.jpg

Nenadoma nastane velika gneča

Opice 6 IMG_0748.jpg

Najprej na manjšo barko

Opice 13 IMG_0649.jpg

Potem pa na kosilo na veliko

Opice 9 IMG_0766.jpg

Sledi počitek

Opice 11 MG_0765.jpg

In premlevanje o tem, kaj smo v resnici doživeli

Marijan Zlobec

 

 

 


En odgovor na “Opičji otok kot primer turističnega trženja v Vietnamu”

  1. Ko sem zagledal prvo sliko, sem si mislil, da nam arhitekti javnega mnenja že ponujajo premiera za leto 2022. Če namreč sledimo ponudbi zadnjih nekaj volitev, lahko z določeno zanesljivostjo sklepamo, da bo prav ta na sliki naslednji premier.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja