Slovenija svojih lepot in značilnosti turistično še zdaleč ne zna tržiti, tako kot to počnejo na prvi pogled manj razvite države. Zakaj je tako ? Verjetno zato, ker smo preleni, da bi kaj naredili in potem vsak dan delali. V turizmu se moraš dokazovati vsak dan in za vsakogar.
Opice so lepo vzgojene, vse fotografije Marijan Zlobec
O tridnevnem križarjenju po slavne vietnamskem zalivu Halong sem že objavil nekaj bolj foto reportaž. Že na prvi pogled je jasno, da vse vre od nekega prizadevanja, da bi večinoma tuji turisti od vsepovsod videli čimveč.
S čolna kar skočiš v vodo
Tako so nas za kako uro popeljali še na opičji otok. Moda nič posebnega, a je posebnost v tem, da na majhnem kraškem otočku stalno živi kakih štirideset opic.
Če se povzpneš na vrh, komaj vidiš kaj več
In turiste pripeljejo tja, da bi jih videli, se povzpeli na vrh hribčka in poleti zaplavali v peščenem zalivčku.
Nekateri nočejo skočiti v vodo
Opice iščejo kak turistični priboljšek
Najraje kakšno sladkarijo
Nenadoma nastane velika gneča
Najprej na manjšo barko
Potem pa na kosilo na veliko
Sledi počitek
In premlevanje o tem, kaj smo v resnici doživeli
Marijan Zlobec
En odgovor na “Opičji otok kot primer turističnega trženja v Vietnamu”
Ko sem zagledal prvo sliko, sem si mislil, da nam arhitekti javnega mnenja že ponujajo premiera za leto 2022. Če namreč sledimo ponudbi zadnjih nekaj volitev, lahko z določeno zanesljivostjo sklepamo, da bo prav ta na sliki naslednji premier.