Prvi trojček koncertov na 64. Ljubljana Festivalu: Tomaž Domicelj, Tadej Kampl in Jodl Gazvoda je ponudil redko panoramo treh zunaj klasičnih glasbenih zvrsti, profilov, stilov, orientacij in umetniških ciljev.
Jodl Gazvoda, vse fotografije Marijan Zlobec
Skupno jim je le to, da so izvajalci enako prepričani vase, zaverovani v svojo glasbo in njeno izpovedno moč.
Uroš Rakovec
Prepričani so, brez izjeme, da je vredno biti in vztrajati, da ne ponovim Trubarjeve misli, ki se te dni mimogrede rečeno kaže v obiskih in nastopih slovenskih rojakov z vsega sveta v svoji domovini Sloveniji, kot je pokazala istočasno potekajoča proslava v Slovenski filharmoniji, od katere sem potem ujel le še Jenkovo pesem Lipa zelenela je.
Damjan Košir
Lipo sem omenil, ker sem tam srečal kar tri predstavnike slavne rodbine Fink; Bernardo Fink, Marcosa Finka in prvič sploh Andreja Finka.
Damir Jazbec
Sobivanje različnih glasb in glasbenih praks je nekaj samo po sebi umevnega in danes širše kot kdajkoli v zgodovini.
Uroš Rakovec in Jodl Gazvoda
Prostor svobode je veliko večji, čeprav se zdi, kot da človek še vedno prepočasi zori in da so mnogi zunanji elementi oblastne in normativne narave vztrajno zaviralni.
Jodl Gazvoda z akustično kitaro
Jodl Gazvoda ima kot avtor, aranžer, producent in glasbeni izvajalec; kitarist in pevec svoj bolj country stil ameriškega tipa, ki ga meša z rock bluesom, tako da imaš včasih občutek kot da si na Divjem zahodu, včasih med starimi jazzisti, včasih pa, da je lepo biti doma.
Zadnja kompozicija ali dodatek
Gazvodi sta se pridružila kitarista Uroš Rakovec in basist Damjan Košir ter v treh kompozicijah z orglicami Damir Jazbec.
Predstavili so program nove plošče Got to be, strogo po programu devetih skladb in z enim dodatkom, kot se spodobi za tak večer.
Njihov nastop je bil vseskozi z dominacijo samega Jodla Gazvode kot vodje in najbolj formiranega glasbenika, a rahlo odštekanega. Dober je bil akustični vložek v kombinaciji kitare in sodobne mandoline, medtem ko je prihod Damirja Jazbeca na oder s svojimi orglicami v hipu razširil ali spremenil glasbeni stilni diapazon in vnesel drugačno dinamiko. Vtis celote je bil nekako v smislu stari rockerji še vedno na sceni.
Marijan Zlobec